| 
                
            
                       
                    “ICC Türkiye - TOBB ETÜ Girişimcilik Günleri”,  ICC Girişimcilik  Merkezi’nin de desteğiyle 22-23 Mart 2022 tarihlerinde düzenlendi. Programın  açılış konuşmalarını, TOBB Başkanı ve ICC Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı M.  Rifat Hisarcıklıoğlu ile ICC Genel Sekreteri John Denton yaptı.  68  ülkeden katılımcının kayıt yaptırdığı iki günlük program kapsamında;  
                    
                      - TOBB       – ETÜ Uluslararası Girişimcilik Bölümü Başkanı Dr. Arda Tokat tarafından       aşağıda listelenen başlıklarda girişimcilik konusu tüm yönleriyle ele       alındı.  
 
                      - Başarılı girişimcilerin       deneyimlerini paylaştığı bir panel düzenlendi. Moderatörlüğünü Ussal       Danışmanlık Yönetici Ortağı Ussal Şahbaz’ın yaptığı panelde Figoparanın Kurucu Ortağı & CEO’su Koray Gültekin Bahar ile Armut.com’un Kurucu Ortağı & CEO’su Başak Taşpınar Değim       konuşmacı olarak yer aldı. 
 
                       
                      
                    Program Kapsamında Ele Alınan  Konular 
                      Girişimcilik ile İlgili Kavramlar 
                    
                      - Girişimcilik ve Unsurları
 
                      - Fikir,       Fırsat, Problem ve İhtiyaç Kavramları
 
                      - Girişimci       Özellikleri 
 
                      - Girişimcilere       Öneriler
 
                      
                        - Girişimcilerin        Aşması Gereken Engeller 
 
                        - Girişimcilerden        Girişimci Adaylarına Öneriler 
 
                       
                      - Networking       (Ağ Kurma) 
 
                      
                        - Networking Nedir?
 
                        - Networking’in Faydaları
 
                        - Girişimcilikte Networking’in Önemi
 
                         
                        
                     
                    Ar-Ge ve Ar-Ge’nin  Ticarileştirilmesi  
                    
                      - Ar-Ge       Nedir?
 
                      - Ar-Ge       Amaçları
 
                      - Ürün/çıktı       bazlı araştırma ve teknoloji ticarileştirmesi 
 
                      - Ar-Ge       Ürün Karakteristikleri
 
                      - Ar-Ge       İşletmeleri Süreç Karakteristikleri
 
                      - Ar-Ge       İşletmeleri Pazar Karakteristikleri ve Pazarlama Yetkinliği
 
                       
                      
                    Yalın Girişim 
                    
                      - Yap/Ölç/Öğren       Döngüsü
 
                      - Minimum       Uygulanabilir Ürün ve Türleri
 
                      - Yalın       Girişimcilik ve Geleneksel Girişimcilik
 
                       
                      
                    Müşteri Doğrulama 
                    
                      - Market       Bölümleme
 
                      - Market       Tipi
 
                       
                      
                    İş Modeli 
                    
                      - İş       Modeli 9 Temel Yapıtaşı
 
                      
                        - Müşteri        Segmentleri
 
                        - Değer        Önerisi
 
                        - Kanallar
 
                        - Müşteri        İlişkileri
 
                        - Gelir        Akışı
 
                        - Temel        Kaynaklar
 
                        - Temel        Faaliyetler
 
                        - Temel        Ortaklıklar
 
                        - Maliyet        Yapısı
 
                       
                      - Vaka       Çalışması: İş Modeli Uygulayan Firmalar
 
                       
                      
                    Tasarım Odaklı Düşünme ve Yeni  Ürün Geliştirme 
                    
                      - Girişimcilikte       Tasarım, Yaratıcılık ve İnovasyon
 
                      - Yeni       Ürün Geliştirme
 
                      - Yeni       Ürün Geliştirme Süreçleri
 
                      - Tasarım       Odaklı Düşünme
 
                      - Tasarım       Odaklı Düşünme Aşamaları
 
                       
                      
                      
   |